magyar angol nemet
keresés:
Megbízhat a formánkban!
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

MINŐSÉGPOLITIKÁNK

 

A CERTA Kft. vezetése alapvető értékként fogalmazza meg azt, hogy a siker alapja az elégedett vevő.  Legfontosabb célunk a vevői elégedettség és bizalom növelése, vevőink számára megfelelő és fenntartható műszaki megoldások megtalálása, végrehajtása.

Célunk, hogy termékeinkkel megfeleljünk vevőink igényeinek, ennek érdekében

pdfISO 9001:2008-as

pdfISO TS 16949:2009-es

szabványok szerinti minőségirányítási rendszert működtetünk.

A CERTA Kft. minden dolgozója ismeri a minőségirányítási rendszer előírásait és elhivatott a minőségi munkavégzés iránt, az elvégzett tevékenységek minőségének folyamatos javításában aktívan részt vesz.

Munkatársaink teljesítményét rendszeresen mérjük és értékeljük, elismerjük eredményeiket. Támogatjuk a dolgozók szakmai továbbképzést, ösztönözzük és motiváljuk őket az egyéni képességeik fejlesztésére, így biztosítjuk a folyamatosan magas szinten képzett munkaerőt számunkra.

A vevők igényeire reagálva a vállalatunk folyamatosan felülvizsgálja folyamatait és azokat a piaci követelményekhez igazítja, a termelési folyamatait optimalizálja.

Minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésével törekszünk a nulla hiba és a 100%-os szállítási pontosság elérésére versenyképes, hatékony gazdálkodás fenntartása mellett.

 

Jót, Jókor, Elsőre!!!

Üzleti partnereinkkel és munkatársainkkal közösen akarjuk a céljainkat megvalósítani és a sikereket megélni, emiatt hosszú távú üzleti kapcsolatokra törekszünk, melynek alappillérei a megbízhatóság, bizalom és az elkötelezettség.

 

 

 

A vevőink által előírt minőségi követelmények nagyon fontosak számunkra, ez határozza meg a teljes gyártási folyamatot a tervezéstől a határidőre történő kiszállításig, hiszen termékeink minősége képezi vevőink bizalmának alapját.

Minőségbiztosítási rendszerünk:

  • szabályozza a működési folyamatainkat,
  • biztosítja partnereink elégedettségét,
  • hozzájárul termelési folyamataink megbízhatóságának biztosításához
  • lehetővé teszi a hibák feltárását és intézkedések kezdeményezését.

Cégünk termék előállítási és szolgáltatási folyamatai között nincs olyan termék illetve tevékenység, amely kimenetele ne lenne ellenőrizhető még a kibocsátás előtt.

Társaságunk célja, hogy a folyamatos és alapos vizsgálatokkal a „0” hiba szintet elérje, vagy a lehető legnagyobb mértékben megközelítse.

hr